Hoe retourneer ik een pakketje? Heb je de verkeerde maat besteld of ben je toch van gedachten veranderd? Geen zorgen, bij Japan Vibe is retourneren heel eenvoudig!


Voor bestellingen geplaatst in Nederland en België. Retourneren is gratis

Stap 1

Zorg ervoor dat je pakket minder dan 60 dagen geleden is ontvangen en dat de artikelen in originele staat worden teruggestuurd.

Stap 2

Klik op de onderstaande link om toegang te krijgen tot het retourportaal, print je retouretiket en lever het pakket in bij het geselecteerde afgiftepunt.

Stap 3

Na ontvangst en inspectie van je pakket zal je verzoek door ons team worden verwerkt. We houden je zo snel mogelijk op de hoogte van de status van je retour.


Voor bestellingen die internationaal zijn geplaatst (buiten Nederland en België) De kosten voor retourneren zijn voor jouw rekening

Stap 1

Zorg ervoor dat je pakket minder dan 60 dagen geleden is ontvangen en dat de artikelen in originele staat worden teruggestuurd.

Stap 2

Neem contact met ons op om het retourformulier te ontvangen. Dit formulier dient ingevuld en bijgesloten te worden voordat je het pakket naar het opgegeven adres verstuurt.

Stap 3

Na ontvangst en inspectie van je pakket zal je verzoek door ons team worden verwerkt. We houden je zo snel mogelijk op de hoogte van de status van je retour.


FAQ

We betalen alleen terug via de oorspronkelijke betalingsmethode die is gebruikt om de bestelling te plaatsen.

We verwerken terugbetalingen zo snel mogelijk na ontvangst van je pakket in ons magazijn. Terugbetalingen duren gemiddeld 4 tot 8 werkdagen na ontvangst van je pakket.

Ja, je kunt omruiling aanvragen door dit aan te geven op je retourformulier.

Als je voor omruiling kiest, wordt het nieuwe artikel binnen 48 uur verzonden.

Onze voorraad is niet automatisch gereserveerd voor omruilingen. Het is mogelijk dat het artikel dat je hebt aangevraagd niet meer beschikbaar is op het moment dat je het pakket verstuurt. Als dit het geval is, storten we je geld terug via je oorspronkelijke betaalmethode en ontvang je een bevestigingsmail.

Retourzendingen zijn gratis voor bestellingen geplaatst in Nederland en België. Voor retourzendingen naar andere landen zijn de kosten voor jouw rekening.

Het spijt ons te horen dat je een defect artikel hebt ontvangen.

Stuur het defecte artikel niet terug, maar neem zo snel mogelijk contact met ons op. We helpen je graag met een oplossing (terugbetaling of vervanging)!

Stuur de volgende informatie naar onze Klantenservice:

  • Je bestelnummer (bijv. JV12345)
  • De naam van het artikel
  • Foto's waarop het defect duidelijk te zien is

Kies voor je retourzending een transportmethode met een trackingnummer. Zonder traceernummer kunnen we geen claims accepteren voor een zoekgeraakte bestelling.

Je hebt 60 dagen na ontvangst van je pakket om deze aan ons te retourneren.