Hoe retourneer ik een pakketje?

Heb je de verkeerde maat of ben je gewoon van gedachten veranderd? Geen zorgen, bij Japan Vibe maken we het je gemakkelijk om je bestelling te retourneren!

Stap 1

Zorg ervoor dat je aan de volgende 3 voorwaarden voldoet:

🗸  hebt je bestelling minder dan 30 dagen geleden ontvangen.

🗸 De labels zijn op dezelfde manier aan het artikel bevestigd als bij ontvangst.

🗸 Artikelen worden in hun oorspronkelijke staat geretourneerd.

Stap 2

Print het retourformulier, beschikbaar in je klantenaccount. Kun je deze niet vinden? Neem dan contact met ons op.

Vul het retourformulier in, stop deze in het pakket en stuur het pakket naar het adres dat op het formulier staat. Je bent zelf verantwoordelijk voor de retourkosten.

Stap 3

Zodra je pakket is ontvangen en gecontroleerd, wordt je aanvraag door onze teams verwerkt. We brengen je zo snel mogelijk op de hoogte.

Terugbetalingen worden zo snel mogelijk gedaan na ontvangst van je pakket in ons magazijn.

FAQ

We betalen alleen terug via de oorspronkelijke betalingsmethode die is gebruikt om de bestelling te plaatsen.

Terugbetalingen worden zo snel mogelijk gedaan na ontvangst van je pakket in ons magazijn. Terugbetalingen duren gemiddeld 4 tot 8 werkdagen na ontvangst van je pakket.

Ja, je kunt omruiling aanvragen door dit aan te geven op je retourformulier.

Als je voor omruiling kiest, wordt het nieuwe artikel binnen 48 uur verzonden.

Onze voorraad is niet automatisch gereserveerd voor omruilingen. Het is mogelijk dat het artikel dat je hebt aangevraagd niet meer beschikbaar is op het moment dat je het pakket verstuurt. Als dit het geval is, wordt je geld teruggestort via je oorspronkelijke betaalmethode en ontvang je een bevestigingsmail.

Wij bieden gratis bezorging aan aan alle bestellingen op Japan Vibe  boven de €80. Bij een retourzending ben je zelf verantwoordelijk voor de retourkosten.

Het spijt ons te horen dat je een defect artikel hebt ontvangen.

Doe geen moeite om je defecte artikel naar ons op te sturen, maar neem zo snel mogelijk contact met ons op zodat we je een oplossing kunnen bieden (terugbetaling of retourzending)!

Stuur de volgende informatie naar onze Klantenservice:

  • Je bestelnummer (bijv. JV12345)
  • De naam van het artikel
  • Foto's waarop het defect duidelijk te zien is

Kies voor je retourzending een transportmethode met een trackingnummer. Zonder traceernummer accepteren we geen claims met betrekking tot een zoekgeraakte bestelling.

Je hebt 30 dagen na ontvangst van je pakket om deze aan ons te retourneren.